Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Κατοχικό σύνδρομο βιβλίων...


Σαββατόβραδο,κι αυτη η ρημάδα η ας την πω γρίππη μ'έχει καθηλώσει..Μαμακία!!!
Και είχα σχεδιάσει να δω την φίλη μου την Αντριάννα σήμερα,που τραγουδάει στην Αιγλη..
Τελος πάντων..

Τουλάχιστον είμαι που είμαι 3 μέρες κλεισμένος μέσα ας γίνω καλά γιατί το live έρχετε σε λίγες μέρες και πρέπει να ειμαι ok!

Εν τω μεταξύ, λόγω της πολύωρης βαρεμάρας μου είπα να σβήσω τον υπολογιστή και να αφήσω τα τραγούδια μου για λίγο στην άκρη και να δω λίγη Του Βου..
Τι το θελα..Ρε,σεις..Τι είναι αυτά??Δεν πάμε καθόλου καλά..Άλλοι μαλλώνουν,άλλοι κουτσομπολεύουν,άλλοι παίζουν κάτι γλυκανάλατες ταινίες..Βρε καλά ήμουν με τα τραγούδια μου..
Άσε που πρέπει να πάω σε ένα βιβλιοπωλείο να πάρω προμήθειες για κανα χρόνο..Ε,μα..η τηλεόραση μ'εκανε να'χω κατοχικό σύνδρομο μην τυχόν μείνω από βιβλία και δεν έχω τι να κάνω!!!

Anyway..Να περάσετε καλά εσείς που θα βγείτε,κι όσοι είστε στην κατάσταση μου..ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!

Ciao

4 σχόλια:

elf είπε...

Να που κάποιος βρήκε μια καλή παρενέργεια της τιβούλας. Δεν το είχα σκεφτεί. Διάδωσέ το!

Ελπίζω να είσαι καλά πια. Και παρακαλούμε λεπτομέρειες για το λάιβ. Στη Θεσσαλονίκη να υποθέσω; Για πες!

Καλημέρα!

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Εγώ το δήλωσα πολλές φορές ευθαρσώς, ότι ένα από τα χρησιμότερα πλήκτρα της τηλεόρασης είναι το off!!! Αποτελεί, βέβαια συχνά ένα άριστο υπνωτικό, ίσως κάποτε και μια αφορμή να καταλάβουμε και τα χάλια της κοινωνίας μας και να γελάσουμε ή να κλάψουμε μ'αυτά!! Να καταφύγεις στη λύση των e-books, αλλιώς σε βλέπω να χρησιμοποιείς ένα δωμάτιο του σπιτιού σου για βιβλιοθήκη!! :)

Ανώνυμος είπε...

tο televtaio post sou, htan idia mera me to diko mou. επέστρεψα. εστω για ενα μικρο και τελειως pointless post.
grapse k sy kati :)

logia είπε...

καλώς σε βρήκα και περαστικά σου
έκανα μια βόλτα στο μπλογκ σου με τράβηξε η ανάρτηση για τους Αβατον και το σχόλιό σου
Είχα κάνει και γω παλιότερα ανάρτηση για τους Αβατον στο δικό μου ιστολόγιο
Κρίμα που χάθηκαν..
καλή σου ημέρα