Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Καλή φάση..


Είναι 11.11.08 ("χμ..τι ώρα πήγε?..12,10..)
Είναι 12.11.08.Φυσικά και δεν έχω όρεξη να πάω στο κρεβάτι μου.Άσε την κουβέρτα και το βιβλίο να περιμένουν...
Δεν έχω ύπνο..(δλδ γενικότερα Μανώλης vs Μορφέας σημειώσατε 1)
Οι τελευταίες μέρες τρέχουν σαν σφαίρες..Πολύ γρήγοροι ρυθμοί,Πρωί δουλειά, βράδυ studio για interactive πρόβες και άλλα πολλά!!Δεν έχω παράπονο όμως...όλα καλά..δε βαριέσαι..
Καθώς οδηγούσα σήμερα και πήγαινα για κάτι δουλειές ήταν λίγο μουντός ο ουρανός και μου ήρθαν μερικοί στίχοι στο μυαλό, ή μάλλον κάποιες σκόρπιες σκέψεις που θα γίνουν στίχοι...
Ήρθα σπίτι ξεκρέμασα την κιθαρα μου και άρχισα να το δουλεύω...
Γιατί τα λέω όλα αυτά?Μερικές φορές είναι απίστευτο το πόση ένεργεια μπορεί να μας δώσει κάτι που πραγματικά αγαπάμε (στην προκειμένη περίπτωση-μουσική-) Ενώ τρέχω από τις 8 μέχρι τις έφτα το απόγευμα για την δουλειά και είμαι πτώμα, μπαίνω σπίτι και βλέπω την κιθάρα..Μου μίλουσε.."Έλα τώρα αφού θες να με ξεκρεμάσεις..το ξέρω"....Ε,κι εγώ δεν μπορούσα να αρνηθώ ένα τέτοιο κάλεσμα παρ' όλη την κούραση που είχα...
Ακόμα ένα τραγούδι λοιπόν γεννιέται..
Καλή φάση!!

Όριστε και το κόλλημα της ημέρας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: