Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Βρε τον χειμώνα..


Αρχικά να πώ οτι λόγω πολλής δουλειας τον τελευταίο καιρό δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με το blog..Τώρα όμως που βρήκα θα γράψω 2-3 λόγια.

Είμαι παιδί του χειμώνα...Τόσοι χειμώνες που έχουν περάσει όμως σπανίως αρρώσταινα και απολάμβανα τις μυρωδιές του χειμώνα,κάποιες φορές απλα περπατώντας στα σοκάκια της Άνω Πόλης και εννίοτε χωμένος σε κάποιο μπαρ απολαμβάνωντας ένα ποτήρι κονιάκ ή ένα ποτήρι ζεστή sangria.

Φέτος δεν ξέρω πως την είδα και αρρώστησα...έχω 2 μέρες τώρα που είμαι άρρωστος και οφείλω να ομολογήσω οτι δεν μου αρέσει καθόλου.Θα μου πείτε και σε ποιον αρέσει!!!

Τις τελευταίες μέρες έιχα πολλή δουλειά αλλά μέσα σε όλα βρήκα χρόνο να βγω 2-3 μέρες να πάω σε στέκια που είχα ξεχάσει..
Μερικά πράγματα μένουν στάσιμα (με καλή έννοια) ο χρόνος δε τα αγγίζει..Είχα να πάω πολλά χρόνια σε αυτά τα μπαρ (από τότε που κατέβηκα Αθήνα) γύρω στα 7 χρόνια.
Με χαροποίησε ιδιαίτερα το γεγονός ότι δεν άλλαξε τίποτα.Ίδιες φάτσες,ίδιες μουσικές,ίδια ατμόσφαιρα..Σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την τελευταία φορά που είχα πάει..
Χάρηκα που είδα άτομα τα οποία δυστυχώς τα είχα λησμονήσει...

Βρε τον χειμώνα..όλο εκπλήξεις είναι...

2 σχόλια:

elf είπε...

Όπως και να ΄χει περαστικά. Δεν πτοείσαι πάντως! καλό ΣΚ!!!

manolis paschalidis είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ..
Και φυσικά δεν υπάρχει λόγος να πτοηθώ!!
Σου εύχομαι επίσης ένα πολύ όμορφο Σ/Κ