Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

...Γροθιά στο κατεστημένο!!!!


Σηκώνομαι το πρωί με την καλύτερη των διαθέσεων πάω στο γραφείο και επείτα πάω σε έναν χώρο τον οποίο ανέλαβε η εταιρεία μου να ανακαινήσει,διακοσμήσει κ.τ.λ
Κι ενώ όλα τα συνεργεία δουλεύουν κανονικά βάσει κατόψεων και σχεδίων (που σημειωτέον έχουμε συμφωνήσει με τον ιδιοκτήτη τι θα κάνουμε) έχεται αυτός ο μπαγλαμάς ο ξεκούρδιστος και ξαφνικά του'ρχεται να μας τα αλλάξει όλα.."όχι αυτό έτσι όχι αυτό αλλιώς..." με αποτέλεσμα να πάει χαμένη η δουλειά και ο κόπος 2 εβδομάδων και φτου από την αρχή..
Γιατί βρε καλέ μου άνθρωπε,για να πάρουμε τα ψίχουλα που μένουν για κέρδος (έτσι όπως εξελίχθηκε η δουλειά) πρέπει να μας μαμήσεις???Τι να πω..
Μαύρη η ώρα που πήρα την απόφαση να δουλέψω πρωί...Καλά δεν ήμουν με το μικρόφωνο και την κιθάρα μου στα ροκάδικα και στις πίστες???Έλα όμως που ο μουσικός είναι καταδικάσμενος να είναι αβέβαιος αν θα έχει πάντα δουλεια και χρειάζεται την πισινή του..Τέτοια πισινή όμως...μου πόνεσε ο ποπός απο το πολύ το (γκχ,γκχ..)
Anyway..Το live των 2 δεν αργεί..άντε να ξεμπουκώσω λιγάκι

3 σχόλια:

Εύα είπε...

καλως ορισες,σε ευχαριστω για την επισκεψη κι ανταποδιδω.
Και τι γροθια μαλιστα!

manolis paschalidis είπε...

Καλώς σε βρίσκω Εύα!Θα τα λέμε συχνά!!

elf είπε...

Γεια σας, καλώς βρεθήκαμε. Άκουσα τη μουσική σου στο my space. Αν και ο ήχος μου είναι λίγο πρωτόγονος, νομίζω πως κατάφερα να καταλάβω πως μ' αρέσανε. Ειδικά δύο απ' αυτά - το έγραψα και στο μπλογκ μου για να τ' ακούσουν κι οι άλλοι. Να 'σαι καλά και δημιουργικός, θα τα λέμε.